Logopediepraktijk Triangel Waddinxveen

Een allround praktijk voor zowel kinderen als (jong) volwassenen.

Klanttevredenheid

Logopediepraktijk Triangel ontvangt graag uw feedback tijdens het behandeltraject. Geef aan wanneer uw vragen of opmerkingen heeft. Een goede samenwerking is essentieel voor het slagen van de behandeling.

Na het behandeltraject kunt u een e-mail ontvangen met een link naar een online onderzoek. Het invullen van de online vragenlijst duurt ongeveer 4 minuten. Het betreft een zogenaamde PREM, dit is een korte vragenlijst voor de patiënt. Het vraagt naar uw ervaringen over de organisatie, de behandeling en het contact met de logopedist.

Resultaten van dit onderzoek zijn anoniem. Er wordt op toegezien dat uw gegevens worden verwerkt volgens de geldende wet en regelgeving (waaronder, maar niet uitsluitend, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de uitvoeringswet AVG. De informatie die u via het onderzoek verstrekt, wordt gepseudonimiseerd dan wel geanonimiseerd.

Uiteraard doet de praktijk er alles aan om goede zorg te verlenen. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dat te bespreken. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing. Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De Klachten- en geschillenregeling Paramedici, waarbij uw zorgverlener is aangesloten, biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Ga naar Klachtenloket Paramedici. U vindt daar een eenvoudig formulier en nadere uitleg.